Postup pri nákupe repasovaného dielu

Chcete ušetriť nákupom repasovaného dielu? Ako to prebieha?

V našom e-shope www.pdmauto.sk nájdete širokú ponuku dielov, pri ktorých je informácia „diel je dodávaný výmenným spôsobom “. Jedná sa o repasované diely, zväčša o štartéry, alternátory, brzdové strmene, poloosi, vstrekovacie trysky, kompletné riadenia a pod.

Repasované diely prešli dôslednou vstupnou kontrolou a následne repasovaním priamo v továrni výrobcu. V praxi to znamená, že kvalitatívne sú porovnateľné s novými dielmi a platí na ne štandardná dvojročná záruka. K cene samotného dielu je však nutné pripočítať „príplatok za repas“, ktorý môže byť a väčšinou býva vratný. Tento príplatok je účtovaný k cene nakupovaného dielu. Hodnota daného príplatku je rôzna (v závislosti od typu dielu, výrobcu a pod.). O jej výške vás bude informovať náš operátor. V závislosti na výslednej cene objednávky (cena dielu + príplatok za repas) sa môžete rozhodnúť či máte i naďalej o daný diel záujem. Nie ste ničím viazaný, objednávku je možno zrušiť bez akýchkoľvek finančných postihov. Ako to celé prebieha?

1. Pri výbere konkrétneho autodielu dbajte na správne zvolené atribúty vozidla (model, rok výroby, objem motora a výkon v kw).


2. Venujte prosím pozornosť informáciám o výrobku (napríklad strana montáže pri strmeňoch, či dĺžka poloosi a pod.) V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte, radi poradíme.


3. Po objednaní konkrétneho dielu Vás bude kontaktovať náš operátor, ktorý preverí možnosti dodania a zistí najnižšiu možnú cenu príplatku za repas.

4. Pri vymontovaní Vášho starého dielu je potrebné dbať na opatrnosť. Starý diel nemôže byť zvonku poškodený (zlomený úchyt, extrémne prehrdzavenie a pod.). Po vymontovaní je vhodné vizuálne skontrolovať starý a nový diel, či sú zhodné. Ak áno, zabaľte váš starý diel do krabice od nového dielu (podmienka vrátenie starého dielu k dodávateľovi) a pošlite ho na našu adresu PDM Autosúčiastky s.r.o, Veľká okružná 1, 010 01, Žilina.

5. My následne zašleme váš starý diel na posúdenie k dodávateľovi, ktorý preverí, či je tento diel vhodný na repas. Toto posúdenie môže trvať i viac ako 30 dní, preto vás prosíme o trpezlivosť. Okamžite po schválení dodávateľom vás budeme informovať. V takomto prípade od vás budeme potrebovať číslo vášho bankového účtu, kde vám poplatok za repas vrátime.

Počas celého procesu objednania, dodania i posudzovania nás môžete kontaktovať mailom na shop@pdmauto.sk, telefonicky na tel. čísle 041/ 5622 387, prostredníctvom live chatu na stránke www.pdmauto.sk alebo osobne v našej kamennej predajni na ulici Veľká okružná 1 v Žiline.

Máte otázku?

Ak máte akúkoľvek otázku ohľadne nášho sortimentu, prípadne ste nenašli súčiastku, ktorú ste hľadali, zavolajte nám: 0918 792 522

Bezplatná doprava

Pre všetky objednávky v cene nad 70€ v rámci Slovenska zasielame zdarma.